donderdag 8 augustus 2013

The best 10 of: Animatiefilms

Het is het nog steeds vakantie.
En ik weet niet hoe dat met jullie zit maar dan leef ik me overdag helemaal uit en 's avonds lig ik meestal lekker op de bank. En dan wil daar natuurlijk wel een leuke film bij.
Ik hou echt van bijna alle films, maar soms heb je gewoon geen zin in een film waarbij je moet nadenken of het verhaal moet volgen. En dan is een animatiefilm natuurlijk ideaal!
Dus vandaag wil ik jullie 10 hele leuke animatiefilms laten zien die zeker zijn aan te raden:

1. Dit is dan ook gelijk echt mijn favoriet namelijk The Croods.
Hij is pas net uit de bioscoop -of nog net in- maar hij is echt super leuk.
Het gaat over holbewoners die hun veilige wereld verliezen en hun nieuwe buiten wereld gaan ontdekken. Echt een hele leuke aanrader!

2. En wat dacht je van Dispicable Me? (de Engelse versie van verschrikkelijke ikke)
Deze is ook echt heel leuk en bestaat al heel lang.
Maar dit is echt zo'n film die ik wel 20 keer kan kijken en die dan nog leuk is.
Zelf heb ik hem -ik denk inmiddels 2 jaar geleden- ook in de bioscoop gezien en sindsdien ben ik fan!
Ik ben dus ook heel benieuwd naar - die is er dus ook - deel 2!

3.Je mag van Disney films echt alles vinden maar I love them!
En de mooiste vind ik misschien nog wel Beauty and the Beast. (Belle en het beest dus).
Dit is een film met een echt verhaal zo leuk zo sprookjes achtig - wat verwacht je dan van een sprookje?-  Ook omdat het zich duidelijk niet in onze tijd afspeelt maakt het de film nog onbereikbaarder, echt zo'n film waar bij ik elke keer weer smelt!

4. En van een klassieke Disney prinses naar 1 van de nieuwste namelijk Brave.
Je weet we van de reclame van Nickelodeon een half jaar geleden dat je haar  naam moest raden, dat vlotte meisje met rood warrig haar? Nee? Echt een hele leuke film hoor!
Ik keek hem laatst in de avond en ik moest echt huilen op het einde -ja ik weet het ik weet het bij een Disney film-. Ook echt een aanradertje!

5. Ook deze vind ik heel leuk: Hotel transylvania!
Echt als je het hebt over films waarbij je niet hoeft na te denken is dit wel echt een toppertje.
Het gaat  over monsters en als ik verder nog iets vertel verklap ik de film.
Maar hij is echt leuk!           (tip: 's nachts kijken)

6. Ooh I like this one: Wreck-it Ralph!
Het gaat over een "bad guy" die graag een "good guy" wil zijn.
En nou ja dat brengt een hoop problemen met zich mee.
Het is een heerlijke film waar je trek van krijgt!
I like this one!

7. Oh en hier, we hadden al een klassieke prinses en een van de nieuwste prinsessen en dan hebben we hier een klassieke prinses die op nieuw is ontdekt. Dan heb ik het natuurlijk over dorenroosje.
In de film Tangled! Hier zie je dorenroosje zo als je haar nog nooit gezien hebt!
Great!

8. Hij is al aardig oud (net zo als de meeste van deze) maar  ik vind hem erg leuk: How to train your dragon! Eerst dacht ik dat deze misschien erg jongens achtig was maar dat is hij (vind ik) helemaal niet! Ik vin hem super leuk. En dat ene draakje is zo schattig!
Cute!

9. En dan Megamind. Ik dacht eerst ook misschien een beetje jongens achtig.
Maar hij is ook heel leuk en heel grappig! Het gaat over een in en in slecht super schurk die uiteindelijk zijn superheld verslaat. En Oh nee Oh nee nu heeft deze jing geen jang meer.
De rest ga ik niet verklappen maar neem maar van mij aan dat hij heel leuk is!


10. Oh en dan deze ook echt al super oud maar hij blijft ongelovelijk leuk! Finding Nemo.
Dat kleine oranje visje wat zijn vader kwijt raakt. Echt een geweldige film!

Nou en dit waren al weer mijn 10 leuke Animatie films.
Ideaal voor s' avonds nog even een filmpje.
En hebben jullie nog Animatie favorieten?

















1 opmerking:

  1. Miranda, Laura en Hans11 augustus 2013 13:31

    wat dacht je van Ice Age!!! Scrat blijft geniaal met zijn eeuwige zoektocht naar zijn eikeltje...

    BeantwoordenVerwijderen